måndag 25 april 2011

dåligt me bilder!!

Har tagit gansk många bilder dom senaste dagarna men att få tummarna loss o lägga in dom på datan har inte vatt de lättaste!!!

Tiden har helt enkelt inte infunnit sig o just nu orkar jag inte när tiden väl finns!


Påsk helgen har i alla fall varit grymt härlig! o LEDIG!!

4 hela dagar o de har dessutom vatt galet fint väder alla dagarna.


Långfredagen firades hemma hos svärföräldrarna i Hofterup.

Hur mysigt som helst, Vi grillade o spelade kubb o satt ute o prata lååångt in på kvällen!


Sen självaste påskafton firades hemma hos min familj me smörgåstårta o massa utelek!

Grabbarna försvann upp i lokalen o spela biljard medans vi tjejer hade mys ute!!


påskharen hade vatt både hos farmor o farfar o mormor o morfar o tjejerna fick så fina påskpresenter med sig hem=)


Moa tyckte de va jätte konstigt för hon o Lea sprang här hemma o letade efter sina påskägg o till slut hittade Moa dom uppe på vinden...som hon sa..

- mamma, ganska förvirrad kanin som la dom där uppe=)


hmm...men nu börjar ledigheten ta slut o imorn vankas det jobb igen...men men har en glassig vecka framför mig så det gör mig inget alls=)


jobbar bara 3 dagar så då har man ingen rätt att gnälla=)


Idag... har oxo vatt en än så länge mysig dag.

Började med att va ute o leka sen tog jag o mamma o Lea oss en tur ut till Lödde o handlade medans Moa o stefan passade på att sätta upp studsmattan, mysigt!!


Efter löddeturen så slocknade Lea direkt o Moa o Melina har byggt upp en hel barbie värld i trädgården o jag sitter just nu o gör ingenting förutom dricker en stor latte o äter en go baguette som min man precis gjort...detta e livet...skulle kunna ha de så här alltid=)


Meeen nu ska mannen ut o golfa o jag tänkte röja lekstugan=)

Inga kommentarer: